Например, профнастил
Пн - Пт: с 9-00 до 18-00
(044) 331-75-20
Корзина
пуста!
КАТАЛОГ
 »   »   » Гарантия Коло

Гарантия Коло

Умови гарантії

Виробник надає користувачам такі види гарантії, починаючи від дня придбання:

  • для керамічних виробів – 84 місяців (7 років). Гарантія поширюється на емаль кераміки,
  • для некерамічних елементів компактних унітазів і бачків, а також решту виробів – 24 місяці (2 роки).

Права гарантії передбачають усунення всіх дефектів, що виникли під час виробництва, чи викликаних невідповідностями всіх матеріалів. Замінені дефектні частини стають власністю виробника.

 

Перед монтажом провірте виріб, у випадку браку виробу не встановлювати.

Гарантія поширюється, зокрема, на:

  • для керамічних виробів: підтримання однорідності кольору емалі, розмірів у межах припусків, визначених нормами, а також відсутність тріщин на поверхні емалі,
  • для некерамічних виробів (наприклад, сидінь для унітазів, а також арматури в бачках) гарантія поширюється на міцність механічних і гумових ущільнюючих елементів, коли передчасне спрацювання не викликане неправильним монтажем або неналежною експлуатацію.

 

Гарантія виробника не поширюється на такі випадки:

  • механічні пошкодження, викликанні діями продавця, монтажника чи користувача,
  • дефекти та пошкодження, що виникли в результаті неправильної установки виробу (невиконання інструкцій або нехтування правилами будівельного мистецтва),
  • передчасне спрацювання, викликане неправильним збиранням,
  • пошкодження, викликані недотриманням покупцем рекомендацій виробника щодо експлуатації,
  • пошкодження, викликані осіданням каменя, а також неправильним доглядом за виробами,
  • пошкодження, викликані втручанням або конструкційними змінами особами, не уповноваженими ТОВ SanitecKolo,
  • продукти з виставки.

 

Складання рекламаціїї:

Підставою для складання клієнтом рекламації на дефектні вироби є підписаний гарантійний талон разом з документом, що підтверджує придбання (чек, рахунок-фактура)

Претензії щодо гарантії слід пред’являти у місці придбання виробу чи авторизованому центрі обслуговування.

Виробник зобов’язаний виконати вимоги клієнта та повідомити йому про це протягом 14 днів з дня складання рекламації. Гарантія продовжується на термін від дня відправлення рекламації до дня виконання ремонту. У випадку заміни виробу термін гарантії обчислюється спочатку.

 

У випадку гарантійних ремонтів просимо звертатись за наступними телефонами:

Санітек Україна, Київ, вул.Новоконстантинівська, 13/10, оф.202, тел. +38(044)205-56-30, факс +38(044)205-56-31, інформаційна лінія 8 800 30 – 11 – 220 < /SPA.

*дзвінки з міських телефонів безкоштовні

 

Гарантія діє на території країни, в якій придбано виріб.

Гарантія на проданий товар не виключає, не обмежує та не скасовує права покупця в результаті невідповідності товару умовам поставки.

 

Післягарантійний термін:

 Після закінчення гарантійного терміну радимо користуватися послугами авторизованих центрів обслуговування. Ремонт виробу після закінчення терміну дії гарантії на нього є платним.

 

Рекомендації щодо експлуатації:

  • мити з використанням води, м’якої ганчірки та м’яких миючих засобів,
  • періодично для миття використовувати засоби для видалення камення,
  • не використовувати для миття гранульовані миючі засоби, а також органічні розчиники типу ацетон, бензин, фенол,
  • уникати додаткового навантаження, не пов’заного з правильною експлуатацією.